27.2.14

2014 and CNY celebration

assalamualaikum pembuka bicara.

assalamualaikum pembuka bicara.

peh peh,lama juga gua tak menghadap blog ni. lupa password katakan -.- tak perlu la kot kan gua buat buat tiup habuk "fuh fuh berhabuk blog titew cebab dah ame tak bukewwwww" tak perlu lah ye. mahu kena tendang beramai ramai kalau buat gitu.

jadi sekarang 2014. dah nak masuk bulan tiga,baru nak post pasal 2014? kata hati gua. apa azam gua untuk tahun 2014 ni? memandangkan gua SPM candicate,jadi biasalah,nak study dan dapat result yang molekkk ha katakooo. yang lain tu,malaih ah gua nak cakap. ntah dapat dicapai ntah tidak. biar gua je la yang tau azam gua yang lain lain tu ye. engkorang pun bukan nak tau sangat ye dokkk?

tahun ni gua kena jadi pengerusi untuk kelab PRS. engko tahu apa PRS? Pembantu Rakan Sebaya. gua ni nama je PRS,tapi kawan kawan gua yang bantu gua,bukan gua bantu diorang. dan tahun ni banyak kerja sekolah ! mentang mentang la form 4 kitorang fun fun. perghhhh. suka pula gua suka nyaaa. sekarang gua dah takde masa nak lepak bagai. semenjak ada tusyen ni,dari 7 pagi sampaiiiii 5 petang stay sekolah. balik mandi solat terbungkang atas katil lalu kroh kroh. Kalah PM dengan ke-busy-an kami. dalam busy busy pun,gua cuba untuk cari masa untuk gua luangkan masa dengan pakwe gua. TWITTER :* poyo okay poyo.

takde apa dah la kot? jadi gua nak cerita pasal CNY celebrate. peh happening gua kata kat engkorang. dengan cikgu cikgu dan kawan kawan bangsa cina yang sporting. yang paling best ! yang penting,makanan semua budak budak cina hidangkan . paling paling palingggg penting, HALAL .  :D gua malas nak cakap taip banyak,engkorang tengok je la gambar gambar.











dari atas kiri : sen hen,(lupa),chong jun,yong heng,jia kent (tersorok) azhan,chun hau,jin xian,kian wah.

dari tengah kiri : gua (eyla),bee qing,xiao wei,tze qi (tersorok) ,juhana,dayah,jia hui,siti (tersorok),pei wen,swee nee.

dari bawah kiri: biela,chi xin,kiz,jen qi,ring hoi,(lupa),nieysa,sheera,hanisah.

sorang teee : tasha.


-we are family-

1 comment:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Salam kenal dan salam singgah...

SELAMAT TAHUN BARU 2015

semoga tahun mendatang akan menjanjikan kebahagiaan untuk semua... aminnnn